Anställningsavtal

Fick ett brev från TPH idag.
Undrade vad dom nu ville. Öppnade brevet med en suck. Tog upp pappret ur brevet. I min hand finner jag ett anställningsbevis.
Detta anställningsbevis vill dom att jag skriver på och skickar tillbaka.
Jag börjar skratta. Sådär hysteriskt ni vet. Som när man håller på att bryta ihop till ett gråtande litet barn. Jag drar mej i håret. Skrattet byts ut mot gråt och jag skriker så det ekar runt halva Sverige.

"Vad menar dom? Skojar dom? Är dom fulla?"

Kommentarer
Postat av: Anneli

Dom vill alltså anställa dig nu?Undras om dom självahade velat ha anställning om domgått genom samma sak..Sjuka jävlar

2008-11-25 @ 19:13:07
Postat av: catti

hahaha skrattretande..

hmm... snacka om att ha allt i fel ordning..

2008-11-25 @ 19:19:50
URL: http://liketysplitt.blogg.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0