22/11

Kom nyss på att om två månader, idag, är jag inte längre ung. Nej, då ska man vigas in i dom vuxnas värld. Hur kommer det gå tror ni?
Kommer jag bli piggare på morgnarna? Kommer jag tycka det är roligare att städa? Kommer jag börja gilla vin? Kommer jag bli beroende av kaffe? Kommer jag roas åt mindre omogna saker?
Det tror inte jag!
Jag tror att jag kommer vara trött dygent runt precis som vanligt, möjligtvis om jag motvilligt häller i mej lite kaffe, att jag blir lite piggare.
Och jag tror att jag alltid kommer vara den mest lättroade som har fötts till denna världen.

Never the less, så fyller jag alltså TRETTIO år.
Det är helt galet! Jag känner mej inte en dag äldre än 20. Vilket ibland kan ge mej lite ångest om jag ska vara ärlig. Kommer jag aldrig mogna? Men så frågar jag mej själv om jag verkligen vill mogna, och inser att "nej, det vill jag nog inte".
Och hur är man egentligen när man är mogen?

Nej, jag tänker fortsätta fylla 20 varje år, i resten av mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Anneli

En annan fyller för fan 35!



Min läkare frågade hur gammal jag va sist jag va där.Berättade då att jag fyller 35 snart o hon menade på att d kunde hon inte tror.

Ngr minuter senare säger om.Va d 32?

Nä,35 ,snart.

Men du ser ju inte en dag äldre ut än 22..

TACK SOM FAN O HÅLL KÄFTEN R HELVETE!!!

Fatta hur trött man e på att höra 22 hela jävla tiden.Ingen tror på att jag e som jag e,pga mitt jävla barnsliga utseede.

2008-11-23 @ 00:37:55
Postat av: catti

hmm.. ja snart är det dags ska du fira med storfest?

2008-11-23 @ 10:35:34
URL: http://liketysplitt.blogg.se/
Postat av: Sanca

Ehrm...så bara för jag har njutit av min städning hela helgen, gillar vin och är beroende av kaffe så skulle jag vara vuxen ellor??? ICKE!

2008-11-23 @ 12:27:36
URL: http://www.metrobloggen.se/sanca
Postat av: Linn

Njä, du kommer nog heller aldrig bli vuxen Sanca. Men du behöver hjälp! Hur fan kan man njuta av att städa?

2008-11-23 @ 15:30:40
Postat av: Anneli

För att städa är avkopplande ,precis som diska o stryka..E jag kärring nu lr?

Men jag drar mig för att göra dessa saker,men när jag val kommer igång så e d avkopplande,

Precis som tvätta o strå o vika tvätten..

Amen shit jag låter verkligen som en kärring..Tur man inte känner sig som en iaf!!!Å ser ut som 22=)

2008-11-23 @ 23:48:57

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0