Sliten som en treårings snuttefilt

Söndag.. Julafton om tre dagar.. Har jag köpt några julklappar? Absolut, helt klar ju (har inte köpt en enda).

Vet ni vad jag hatar? Att jobba när man är bakis. Igår hade jag gjort vad som helst för att slippa jobba. Som man bäddar få man ligga, var det någon som sa. Håll käften, sa jag.

Ja, jag försov mej. Och nej, det var inte mitt fel.
Jag bad Annica ringa och väcka mej klockan tre. Innan jag gick och la mej (vid halv tio på morgonen) skickade jag till och med ett meddelande till henne "glöm inte väcka mej!" "Nej, sov du" svarade hon.
Telefonen ringer. Jag vill dö. Jag vill inte svara. Jag vill sova mer. Jag vill inte vara bakis. Jag svarar.

Linn: Hej det är Linn.
På andra sidan: Hej det är Yvonne. (Annicas mamma)
Linn: Hej?
Yvonne: När börjar du jobba?
Linn: Ehm.. Fyra?
Yvonne: Klockan är ju halv fem..
Linn: VAAAAA?
Yvonne: (fniss) Jaa.
Linn: SUCK!! Ok, jag kommer.

Provat stressa i en bakfylla någon gång?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Usch, det är då man bara vill dra täcket över huvudet och sova i hundra år! Hahaha, vafan, dansade Josse på bordet en gång till?! För det jag syftade på i min blogg var att jag och Josse dansade på bordet men blev tillsagda av Annika (tror jag det var) Detta var tidigt på kvällen, och jag gick hem redan vid elva. Alltså har Josse hoppat upp där igen lite senare.. jävla unge :p

2008-12-21 @ 17:55:27
URL: http://hannatoj.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja, efter borddansandet så kände jag att jag hade gjort mitt den kvällen, så jag gick hem & nannade istället :) Det låter som att jag borde ha släpat med mej min syster hem samtidigt, haha! Förresten, har du inte msn? Jag vill prata med nån rolig människa :)

2008-12-21 @ 19:40:32
URL: http://hannatoj.blogg.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0