Lucka 11

Kalenderjävel!

Dagens bekännelse: Ibland tror jag att jag är Hulken.

För ganska många år sen brukade jag åka lastbil med en vän. Vi körde upp till Stockholm och lastade av frukt och grönt, sen åkte vi hem igen.
En av dessa många åkningar hade vi stannat till på ett ställe där vi skulle lasta och Sven (som vännen heter) höll på att köra av grejerna med en truck. Jag tittade på.
Han körde in och ut, in och ut, in och ut (typiskt killar Iii knoow).
När jag stått där och tittat ett tag kom han körandes med en pall full av lådor med paprika.
Jag såg hur lådorna började tippa och av ren reflex tyckte jag att jag skulle rädda skiten och ställde mej framför och skulle ta emot med händerna.
Pang! sa det.
Sen låg jag på golvet med 8359703834 paprikor runt mej (och på mej). Jag hade inte en chans!
Sven kom springandes, han stannade, han tittade, jag skrattade, han tittade, sen sa han:

-Du är sjuk i huvudet! Hade det varit bananer hade du varit död.

Vad lärde vi oss nu av detta då?

Svar:
Linn är inte stark som en oxe och bananer är farliga för hälsan.






Dagens blogg går till tre sjuka killar som har heelt sjuk humor. Jag skrattar högt nästan varje gång jag läser där.
Här har ni den. 

Kommentarer
Postat av: alma

hahahaha! KLOCKRENT!!

2008-12-11 @ 23:28:00
URL: http://almasolum.blogg.se/
Postat av: Anneli

Jag måste säga att dom killarna är totalt väck..Helt sjukas

2008-12-12 @ 00:54:40
URL: http://safiia.blogg.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0