Julkalender

Ja, nu är det ju december och många av dom stora bloggarna har julkalendrar där dom varje dag delar ut grejer till höger och vänster.
Nu tjänar jag ju inte 80 000 i månaden på den här lilla pärlan, men vill ändå vara med att leka.
Då ramlade jag in hos Egoina och hon hade klurat ut en skitbra grej. Jag frågade först, innan jag stal hennes idé. Så gå nu inte bananas över detta.

Jag kommer alltså avslöja något om mej själv varje dag fram till julafton, och dessutom outa en blogg jag gillar.
Som Egoina skrev, det blir 24 bloggar.... Dessutom ska jag komma på 24 saker om mej själv att berätta. Ja, vi få la se hur det går.

Kommentarer
Postat av: Bloggtipsarna

Kul kalender!



Vi har sammanställt årets julkalendrar - förenklar för den som vill följa många.



Just den här kalendern är en av dem som vi tagit upp i listan. Finns det någon annan som vi missat?



http://bloggtipsarna.blogg.se/2008/december/adventskalendrar.html

2008-12-01 @ 20:59:46
URL: http://bloggtipsarna.blogg.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0