Jag har en kompis

(faktiskt).
Denna kompisen har en dotter. Denna dottern är tretton år och har nyligen blivit av med sin heliga Graal - oskulden.
Tretton år! Man är ett barn när man är tretton år.
Visserligen tror jag inte att det hör till ovanligheterna att den heliga förloras sådär tidigt. Och egentligen är det ganska sorgligt.
Inte för att jag är en sån där som tycker att man ska hålla sej till man gifter sej. Nej för fan, man vill ju inte köpa grisen i säcken liksom. Tänk senario:

Man kommer hem på bröllopsnatten och ska komma till skott. Självklart har man många gånger förut varit nära nära NÄRA, men man har (av någon för mej, oförstålig anledning) lyckats hålla på sej.
Förspelet blir ganska utdraget, eftersom båda måste vara väldigt nervösa.
Endast underkläderna är vad som finns kvar på kropparna och rummet svettas av kåthet.
Stunden är inne.
Han tar av sej kallingarna.
Du får syn på den. Du tittar närmre. Du tar på dej dina glasögon och tittar ännu närmre och undrar är det allt?
Han lägger sej på dej och trevar fram för att hitta in. Efter ett tag frågar du:
Hur går det, älskling?
Han vänder sitt ansikte mot dej och du undrar vad han menar med den där undrande minen.
Jag är ju klar. Svarar han.

Några timmar tidigare har ni lovat varann evig kärlek och evig trohet.
Nej för fan, pippa på långt innan giftermålet. På så sätt kan det inte gå fel.

Men för att återkomma till det jag ville skriva från början, så tycker jag att tretton år är en jävligt ung ålder att förlora oskulden.

Men å andra sidan så är ju sex jävligt skönt.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha! Jävla härligt inlägg (och bild!)

2008-12-04 @ 23:57:27
URL: http://hannatoj.blogg.se/
Postat av: Anneli

Jag håller fan m dig! Men d e färdigpippat för min del..Jag sak blioskuld igen o behålla den för killar e ngt jävla snerunkade jävla fittsnokar.ALLA KILLAR,ALLA!!!

2008-12-05 @ 00:28:24
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: Linn

Här är vi inte bittra inte. Hahahaha!

2008-12-05 @ 00:30:15
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/
Postat av: Melissa

Nej, 13 är förtidigt... sex skall ju kunna njutas av också... jag säger så här: man måste ju övningsköra innan man ger isg ut i trafiken... så mer onani och mindre sex med andra i den åldern. då blir sexet bättre den dagen det är dags. giftermål eller ej.

2008-12-05 @ 01:34:43
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Sara

Jadu, 13 år är alldeles för tidigt. En f.d. kompis till mig gjorde sin första (?) abort vid 13 års ålder.....

2008-12-05 @ 10:54:50
URL: http://djurens.wordpress.com

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0