E-kontakt - take two

Ja, jag loggade in där igen.
Fann detta:

hej e en undergiven kille29 år.bor i gbg.generös egenföretagare.jobbar som frisör.och gör laserbehandling. jag söker en dominant tjej som kan tänka sig dominera mig.bhandla mg som din slav.jag kommer lyda dig och gör allt som du vill och säger. jag tycker om och skämma bort dig.med present.gåvor.resa m.m du kan få lön för ha mig som din slav. udda rollspel.dominera m.m .ingen sex.bara dominans och rollspel.hör gärna av dig om du har intresse.det gör inget om du e ny på prova det.jag lovar att du kommer och gilla det.

"Tycker om och skämma bort dej".
Förutom det var det väl inget konstigt med mejlet? Kan inte bestämma mej om jag ska svara eller inte.

Kommentarer

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0