Diskussion mej och jag emellan

Linn, lägg ifrån dej datorn nu!
Det är ingen som kommer uppdatera sin blogg, det händer inget på Facebook och framför allt kan du sluta gå in på din egen blogg en gång i minuten för att se om det har hänt något. FÖR DET HAR DET INTE!

Men...

Inga jävla men! Bara lägg av istället. Lägg ifrån dej datorn nu. Du kommer må mycket bättre om du gör det.
Du kan gå in och kolla om en halvtimme, då kanske det har hänt något.
Folk är inte lika internetskadade som du är. Andra männsikor har ett liv. Dom flesta ligger till och med och sover vid denna tiden.
Se så, sätt fart.

*SUCK*
Ok ok ok oooook!

Kommentarer
Postat av: alma

haha! okej NU kan du nog ta o se över dina alkoholvanor, tror nog jag nämnt dt ett x antal ggr när vi setts ute hahaha! Alzheimer light? :P

Jepps, fixar gärna till din bloggis, adda min mailadress på msn så ska vi ta o fixa ihop dt här.

PS: vill du ha lite uppdatering, smaskig sådan så ta en titt på www.almakakasi.blogg.se

2008-12-03 @ 02:26:02
URL: http://almasolum.blogg.se/
Postat av: Linn

HAHAHA!! Du kan ju inte förvänta dej att jag ska komma ihåg något du berättar för mej när jag är full, Alma. Har du inte märkt vilket stadie jag är i då eller? hahaha

2008-12-03 @ 02:46:30
URL: http://lantlollanblogg.blogg.se/
Postat av: Anneli

Hahahaha.Du e fan bara bäst Linn!!!Sjuke jävel

2008-12-03 @ 02:52:53
Postat av: Sanca

Vaddå? Jag har uppdaterat min blogg och jag sover inte! Inte nu iaf.. gjorde för ett par timmar sedan. Har kommit på att om jag går upp tidigare om morgnarna så har vi ju mer tid för varandra... det är ju en bra morot... eller hur?!

2008-12-03 @ 07:21:49
URL: http://www.metrobloggen.se/sanca

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0